28 stycznia 2012

Nowości w butikach - Cropciana

Cześć
W dzisiejszej notce przedstawię wam butik Cropciana i jego najnowszą kolekcję

Opinia: Butik cieszy się ogromną popularnością. Ma już 1264 fanki! Znajduje się na 26 miejscu w rankingu butików! Cechuje się własnoręcznie robionymi ubraniami w których każdy szczególik jest dopracowany!
Jeżeli szukasz butiku z stylowymi strojami ten jest idealny:) Pod przewodnictwem Kropciany zajdzie bardzo daleko!

Moimi faworytami ostatniej kolekcji są:
Bluzka z odsłoniętym ramieniem | cena: 40        Spódniczka z aniołem | cena : 40
                                        
Przykładowa stylizacja Cropciany
- Całkowicie wykonana jest z ostatniej kolekcji.

A teraz przeczytajcie co do powiedzenia ma Cropciana 
( na podstawie mini wywiadu)

█ - Kropciana  ██ - Ja 

Dzisiaj mamy ten zaszczyt gościć taką niezwykłą projektantkę jak Kropciana.
Czy możemy już zaczynać?
- Oczywiście:)

A więc czym się inspirowałaś tworząc tą kolekcję?
Głównie pomysły biorę ze stron takich jak np. lookbook. Zawsze dodając coś od siebie i rysując własne elementy. W tej kolekcji chciałam przerwać zimową szarość i dodałam dużo jaskrawych kolorów.
I naprawdę świetnie Ci to wyszło.
Może kolekcja nie jest duża, ale pokazałaś w niej wszystko co najlepsze.
- Dziękuje : ). Zawsze staram się narysować jak najwięcej, ale nigdy nie mogę dotrwać do tej 20. Zajmuje to dużo czasu, nie wytrzymuje i dodaje to co mam.
Rozumiem

Teraz poruszmy temat ciuszków  w tej kolekcji.
Dręczy mnie pytanie skąd motyw religijny na spódniczce?!
- Haha. Dobre pytanie xD. Żebym ja to wiedziała. Dziewczyna w mojej szkole ma podobną. Też z jakimś witrażem, ja dodałam anioła :)
No nie powiem zdziwiła mnie ta spódniczka:)

Który ciuszek zajął Ci najwięcej czasu?
Chyba ta czarna bluzka, ale dlatego że w połowie pracy gimp się zawiesił i musiałam robić od początku. Po za nią sukienki z kokardą.

W tej kolekcji znalazły się zarówno rzeczy neonowe, jak i stonowane co przez to chciałaś pokazać?
- Połączenie neonowego płaszcza z neonową spódnicą będzie wyglądało na przesadzone. Choć niektórzy tak lubią. Chciałam zrobić coś dla każdego. Niektórzy lubią podkreślić jedną rzecz inni wszytko :)

                                                  No w końcu każdy ma swój gust:)
                                                                  - 
Dokładnie :)


                                          Czy masz już plan na najnowszą kolekcję?
Właśnie w tym momencie tworzę swoją sukienkę na połowinki (w gimnazjum). Może same sukienki i dodatki na tą okazję? Choć pojawiło się niedawno dużo kolekcji balowych. Jeszcze                    nie mam dokładnych planów.

                                                      A może jest już jakaś gotowa?
Nic nie mam przygotowanego. U mnie nic nigdy nie czeka ;). Jak mówiłam jestem bardzo niecierpliwa i wystawiam od razu wszystko.






A więc czekamy na najnowszą kolekcję i pozdrawiamy!
Było nam niezmiernie miło gościć cię tutaj!
- Również pozdrawiam wszystkich redaktorów i czytelników Twojego bloga. Dziękuje za przyjemny wywiad :D.

- Liczę, że ten wpis spodobał się wam i właśnie udajecie się do butiku Cropciana:)

2 komentarze:

  1. fajny blog , serio ;) . wbijaj do mnie . narka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie przeprowadzony wywiad. Przyjemnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń