16 stycznia 2012

Poszukiwanie...

Witamy!
Poszukujemy załogi. Konkretnie redaktorek.
Każdy może się zgłosić o ile:
* Masz rozpoznawalny login pośród graczy na Fs
* Wysoki staż - ponad 100 dni
* Znasz jako tako zasady ortografii
* Masz stylizacje które mi się podobają
* Potrafisz zaciekawić każdego
* Masz poczucie humoru
* Lubisz gadać!!!
* Nie awanturujesz się!
* Postępujesz rozsądnie!
No i kochasz FS!!!

- Wiem, że to dużo warunków, ale dacie radę.
Pamiętajcie : Zawsze warto spróbować!
Jeżeli już się zdecydujesz to :
* W komentarzu napisz twój login na FS
* Zapisz w której zakładce byś chciała pracować!
- Jeżeli taka zakładka jest już zajęta to będziesz musiała się dogadać z osobą która tą zakładkę prowadzi:)
* Napisz próbny tekst o FS
* Stwórz stylizację USA lub Wielka Brytania:)
* Napisz dlaczego to właśnie ty powinnaś zostać naszą bloggerką!

2 komentarze:

  1. _CocoChanel_

    Nie wiem czy możesz zrobić nową zakładkę, a jeśli tak to mogła by ona być poświęcona modzie na fs o stylach itp.
    a jeśli nie to mogła by być zakładka trzecia.

    Dogadam się z każdą osobą jak będzie trzeba.

    Fs jest dla mnie całym życiem ciągle na nim przesiaduje mam dużo znajomych. Kiedyś tylko wchodziłam na stardoll ale fs jest super kocham pisać w szkole z polaka mam 5 więc mam nadzieje że się nadam.

    Fs jest to strona na której dziewczyny jak i chłopcy mogą grać i bawić się. Można zostać modelką jak i projektantką.
    Można zobaczyć jakie trudne lub jakie łatwe jest prawdziwe życie nie wychodząc z domu...

    Stylizacja na fs pt. USA

    OdpowiedzUsuń