5 lutego 2012

Nowości w butikach - Accessories

Cześć
W dzisiejszej notce przedstawię wam butik Accessories i jego najnowszą kolekcję

Opinia: Mimo tego, że butik istnieje dopiero od 19 stycznia 2012 roku jest już na wysokiej pozycji. Pod okiem Cece_ zajdzie jeszcze dalej. Każde ubranie jest tak dopracowane, że: " Mucha nie siada".
Ma już 131 fanek i znajduje się na 214 miejscu w rankingu. 
Jeżeli szukasz butiku z wspaniałymi dodatkami ten jest idealny dla Ciebie.

Moimi faworytami ostatniej kolekcji są:
Torebka kaseta | cena: 40                        Torebka pianino | cena: 40

Przykładowa stylizacja Cece_
- Tylko torebka jest z ostatniej kolekcji Accessories.

A teraz przeczytajcie co do powiedzenia ma
( na podstawie mini wywiadu)


███ - Cece_  ███ - Ja 

Dzisiaj mamy ten zaszczyt gościć taką niezwykłą projektantkę jak Cece_
Czy możemy już zaczynać?
- Jasne



Co cię zainspirowało do stworzenia ostatniej mini kolekcji?
Przede wszystkim do stworzenia ostatniej kolekcji zainspirowała mnie muzyka. Dlatego też są w niej torebki-kasety, torebka przypominająca pianino, oraz torebka z nutami. Zwykle inspiracją są dla mnie zdjęcia ze strony loveit.pl. Najpierw robię ikonki a dopiero później dopasowuję do nich torebki lub inne akcesoria.
Świetny, lecz nietypowy pomysł.

A swoją drogą, dlaczego kolekcja jest taka mała?
Hmm... Tak szczerze to zwykle brakuje mi wytrwałości. Robiąc jedną mini kolekcję już mam pomysł na następną. Jednak pewnie później zacznę robić większe kolekcje ale będą one składały się z różnych akcesorii.

Który dodatek zajął Ci najwięcej czasu?
Wszystkie dodatki zajęły mi mniej więcej tyle samo czasu ale chyba najdłużej robiłam żółtą kasetę.
Jest niezwykle dopasowana, nie da się ukryć:)

Co chciałaś przekazać naszym użytkowniczkom przez tą kolekcję?
Przede wszystkim chciałam  aby użytkownicy noszący je mogli pokazać swoją miłość do muzyki, oryginalność oraz odwagę. Nie każdy przecież jest na tyle odważny by  wyjśc z torebką przypominającą kasetę lub pianino na ulicę:)

Czy masz już plan na kolejną kolekcję?
Tak. Mam już w planie kolekcję walentynkową. Będzie to większa kolekcja składająca się z różnych dodatków. Już narysowałam do niej kilka torebek i zrobiłam ikonki.

A możesz nam udzielić rąbka tajemnicy i pokazać 1 lub 2 rzeczy?
Oczywiście. Jest to torebka którą jako pierwszą zrobiłam do tej kolekcji. Na przekór panującym poglądom jest nie w czerwonym a w różowym kolorze. Mam nadzieję że spodoba wam się.
Jest śliczna. Myślę, że każdemu się spodoba:)
- Dziękuję

Czy przyjmujesz pomysły na kolekcje także od innych?
Jeśli tylko ktoś będzie miał jakieś specjalne życzenia lub pomysły co do kolekcji to oczywiście.
Wspaniale. Gwarantuję zasyp pomysłów po tym wywiadzie:)

A więc czekamy na najnowszą walentynkową kolekcję i naprawdę dziękujemy za ten wspaniały wywiad:)
POZDRAWIAMY
Również dziękuję i pozdrawiam wszystkich czytelników bloga:)

- Liczę, że ten wpis spodobał się wam i właśnie udajecie się do butiku Accessories:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz