9 lutego 2012

Nowości w butikach - Cropciana

Hejcio!
W dzisiejszej notce zaprezentuję wam aż dwie najnowsze kolekcje z butiku Cropciana

Opinia: Nie będę opisywać drugi raz tego samego...hehe:) Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Moimi faworytami tych kolekcji są:
     
Bluzka z płucami | cena: 40            Skarpetki w serca | cena: 40

     
Skarpetki w kropki | cena: 40                Bluzka w kropki | cena: 40

Przykładowa stylizacja Cropciany
- Całkowicie wykonana jest z ostatniej (kropkowej) kolekcji.

A teraz przeczytajcie co do powiedzenia ma Kropciana 
( na podstawie mini wywiadu)

█ - Kropciana  ██ - Ja 

Dzisiaj mamy ten zaszczyt gościć taką niezwykłą projektantkę jak Kropciana.
Czy możemy już zaczynać?
- Oczywiście:)

Co Cię zainspirowało do stworzenia ostatniej kolekcji?
Nazwa sklepu? xD. Znów powraca trend kropek, na razie wśród fashionistek, niedługo będzie to popularne wśród normalnych ludzi, a ja chcę być zawsze pierwsza : ).
No faktycznie tak jest.

A tak w ogóle skąd wzięła się nazwa butiku?
- W podstawówce wołali na mnie kropka, dlatego że miałam zawsze (i wciąż mam) nienaturalnie duży wzrost. Z tą kropką miał być taki sarkazm, niektórzy mówili kreska xD. Z tąd nazwa butiku no i mojego nicku.
Świetny pomysł.

Teraz poruszmy temat ciuszków.
Dlaczego w tej kolekcji nie ma spodni?
- Są, krótkie ;) Jeśli mam namalować bluzkę mam większe pole do popisu. Spodnie mogę namalować dżinsy, kolorowe, czy zrobić dziury ale co mogę więcej? Po za tym jest tyle ładnych dżinsów na fs że chyba moje już są niepotrzebne ;0
     
Przepraszam, nie zauważyłam:)

Który ciuszek zajął Ci najwięcej czasu?
Sweter z kokardką ;).
          

Dlaczego w kolekcji walentynkowej jest tak mało czerwieni?
- W każdym elemencie jest czerwony, mówiąc o tej części dla lubiących walentynki ;)

Co chcialaś pokazać przez przedstawienie dwóch oblicz Walentynek?
- Chciałam aby połowa była dla osób które naprawdę dobrze bawią się w walentynki, lubią je i mają tą drugą połówkę. Reszta dla osób które ich nie lubią (jak ja), dlatego bo (powiedzmy to szczerze) są samotne. Chciałam też pokazać to że jeśli ty się bawisz to ktoś inny może cierpi.
Bardzo dobrze to ujęłaś.

Masz już jakieś pomysły na najnowszą kolekcję?
- Pomysł na walentynkową pojawił się dwa dni temu i już jest xD. Ne nadążam z pomysłami. Myślę raczej o zwyczajnej większej kolekcji ;).
Może my Ci możemy jakoś pomóc?
- Jestem zawszę otwarta na pomysły .Często pytam o jakieś na moim profilowym blogu. Czasami piszę z różnymi osobami prywatne wiadomości i oni też dzielą się pomysłami.
Ja proponuję kolekcję Pidżama Party:)
- Dlaczego nie pierwszy raz zdarza mi się ta propozycja ? xD
Bo takich kolekcji jest bardzo mało.
Wszyscy robią tylko spodnie, sukienki i bluzki.
- Spełniam marzenia, wrzucę jeśli nie całą kolekcję to chociaż kilka pidżamek ;)

Cudownie. Na pewno opiszemy tą kolekcję na naszym blogu.
Teraz pozostało tylko czekać na nową kolekcyjkę:)
Dziękujemy za wspaniały wywiad.
Pozdrawiamy. Załoga bloga:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz